Regulamin

Regulamin sklepu internetowego drogbit.pl - produkty bezpieczeństwa ruchu drogowego 

§ 1.

Właścicielem Sklepu Internetowego drogbit.pl - produkty bezpieczeństwa ruchu drogowego, rozumianego jako narzędzie informatyczne umożliwiające zawarcie umowy kupna-sprzedaży, o adresie elektronicznym www.drogbit.pl, jest firma Salvada Kokoszyński Garncarz Spółka Cywilna (adres: Przecław 81a/4, 72-005 Przecław), NIP: 8513170467, REGON: 321406021.

§ 2.

Kontakt ze Sklepem możliwy jest poprzez adres e-mail: biuro@drogbit.pl lub formularz kontaktowy na stronie Sklepu (https://drogbit.pl/pl/contact)

§ 3.

Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Wszystkie też posiadają gwarancję Producenta.

§ 4.

Przedmiotem świadczenia usług jest umowa kupna/sprzedaży pomiędzy Klientem a właścicielem Sklepu. Sklep Internetowy stanowi jedynie narzędzie informatyczne za pośrednictwem, którego możliwe jest zawarcie umowy.

§ 5.

Informacje handlowe zamieszczone na stronach Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu KC, lecz są zaproszeniem do składania ofert.

§ 6.

Wszystkie ceny produktów na stronach internetowych podawane są w dwóch wariantach - jako ceny netto oraz brutto (te zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. Przy wybranych produktach cena może być podana w przeliczeniu za 1 m2  lub za 1 mb zgodnie z informacją zawartą w opisie produktu.

§ 7.

Warunkiem technicznym wymaganym do korzystania z usług jest dostęp przez Klienta do komputera, przeglądarki internetowej oraz do Internetu.

§ 8.

Na wszystkie towary sprzedawane w Sklepie wystawiane są faktury VAT.

§ 9.

Warunkiem zawarcia umowy jest przesłanie przez Klienta oferty kupna towarów za pomocą formularza na stronie Sklepu, e-maila lub telefonu i jej przyjęcie przez Sklep Internetowy.

§10

Termin realizacji zamówienia danego produktu jest zgodny z informacją zawartą w opisie produktu w Sklepie Internetowym bądź - w przypadku większych zamówień produkcyjnych – odpowiada e-mailowym ustaleniom pomiędzy Klientem a Sklepem. Gdyby czas realizacji zamówienia, miał przekroczyć podane terminy, Sklep skontaktuje się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić nowy termin.

§ 11.

Klient jest zobowiązany do zapłaty za zamówiony towar. W Sklepie Internetowym możliwe są następujące formy płatności:

  • za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub dostawcy Producenta - dotyczy towarów, których wartość nie przekracza 1000 zł netto,
  • przelewem - rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.

Wybór formy płatności odbywa się podczas składania zamówienia. Jednocześnie Sklep zastrzega, że w przypadku wyboru płatności przelewem i stwierdzeniu braku wpłaty w przeciągu 21 dni roboczych od złożenia zamówienia, zostanie ono automatycznie anulowane bez powiadamiania Klienta.

§ 12.

Przy zakupie niektórych produktów, warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sklep jest konieczność wpłacenia przez Klienta zaliczki w wysokości 60% wartości zamówienia. Produkty wymagające zaliczki są oznaczone odpowiednią informacją w opisie produktu bądź w podsumowaniu zamówienia składanego przez Klienta w Sklepie Internetowym.

§ 13.

Termin realizacji zamówienia produktu wymagającego wpłacenia przez Klienta zaliczki jest liczony od dnia zaksięgowania odpowiedniej kwoty na koncie bankowym wskazanym przez Sklep. Pozostała należność za zamówiony produkt musi wpłynąć na konto bankowe najpóźniej w dniu odbioru zamówionego towaru przez Klienta bądź w dniu realizacji wysyłki przez Sklep/Producenta. W przypadku stwierdzenia braku wpłaty zaliczki w przeciągu 21 dni roboczych od złożenia zamówienia, może ono zostać automatycznie anulowane bez powiadamiania Klienta.

§ 14.

Cena jest wiążąca obie strony umowy w momencie złożenia zamówienia. Cena produktu nie zawiera kosztów przesyłki. 

§ 15.

Koszty transportu zakupionego towaru, jego wydania i odebrania ponosi Klient. Przy realizacji zamówienia przez sklep koszty transportu niektórych produktów o niestandardowych rozmiarach mogą nie być wliczane do wartości zamówienia. Szczegóły dotyczące kosztów transportu znajdują się w opisie produktu oraz na stronie Warunki dostawy.

§ 16.

Informacje o kosztach dostawy zamawianych produktów w Sklepie Internetowym dotyczą wyłącznie terenu Polski. Przy przesyłkach zagranicznych koszt dostawy ustalany jest indywidualnie przez Sklep z Klientem.

§ 17.

Możliwy jest odbiór zakupionego towaru bezpośrednio przez Klienta własnym transportem od Producenta po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów ze Sklepem.

§ 18.

Sklep zastrzega, że może nie przyjąć oferty kupna bez podania przyczyn.

§ 19.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki lub nieodebranie przesyłki z powodu nieobecności Klienta w miejscu dostarczenia przesyłki, podczas wizyty dostawcy. W takim przypadku koszty ponownej obsługi zamówienia oraz koszty ponownej przesyłki pokrywa Klient.

§ 20.

Klient może dokonać zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotom nie podlegają towary wykonane na indywidualne zamówienie Klienta.

§ 21.

Koszty zwrotu towaru ponosi Klient i nie podlegają one zwrotowi.

§ 22.

Zwrot towaru przez Klienta następuje po wcześniejszym uzgodnieniu tego ze Sklepem. Zwrot jest dokonywany na adres wskazany przez Sklep.

§ 23.

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są pod adresem e-mail: biuro@drogbit.pl

§ 24.

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub niezgodnego ze specyfikacją zamówienia, Klient ma prawo do jego zwrotu lub wymiany. Sklep ma obowiązek uwzględnić uzasadnioną reklamację. Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować i przesłać na adres wskazany przez Sklep. 

§ 25.

Reklamacje dotyczące wad fizycznych lub jakościowych zakupionego towaru, powinny zostać zgłoszone do Sklepu za pośrednictwem poczty e-mail biuro@drogbit.pl najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od wydania towaru, dostawy za pośrednictwem kuriera lub zewnętrznej firmy transportowej, lub od daty wykonania usługi. Reklamacje zgłoszone po upływie tego terminu mogą zostać odrzucone bez podania przyczyny. 

§ 26.

W przypadku stwierdzenia różnic w ilości dostarczonego towaru z zamówieniem, należy je zgłosić w dniu odbioru towaru z magazynu sprzedającego lub w dniu dostawy przez spedycję. 

§ 27.

Producent towaru po uzgodnieniu tego z Klientem za pośrednictwem Sklepu może usunąć wady zamówionego towaru stanowiące podstawę reklamacji bezpośrednio u Klienta.

§ 28.

Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia. W przypadku uznania reklamacji - po uzgodnieniu z Klientem - towar uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy lub Klientowi zostanie zwrócona równowartość zakupionego towaru.

§ 29.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy Klienta, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient, w tym koszty transportu.

§ 30.

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

§ 31.

Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.

§ 32.

Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu Internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

§ 33.

Sklep w ramach prowadzonej działalności uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz zgodnie z "Polityką prywatności" dostępną na stronie: https://drogbit.pl/pl/i/Polityka-prywatnosci/6

§ 34.

Dokonywanie zakupów w Sklepie wiąże się z podaniem przez Klienta informacji kontaktowych m. in. numeru telefonu czy adresu poczty elektronicznej (adres e-mail). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko do celów realizacji złożonych zamówień, dostawy towaru, obsługi księgowej lub reklamacyjnej.

§ 35.

Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

§ 36.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy KC i innych ustaw.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl