Produkty

Zadzwoń do nas:     91 307 88 23    577 240 080  

e-mail: biuro@drogbit.pl

Bariera drogowa U-12a/U-11a „lubelska“ - dł. 200 cm, śr. rur 48,3 mm – ocynk ogniowy

Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 4 tygodnie
Cena: 502,92 zł 502.92
Cena netto: 408,88 zł
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: drogbit.pl
Kod produktu: BDU-1100

Opis

Bariera drogowa u-12a/u-11a „lubelska“ - dł. 200 cm, śr. rur 48,3 mm - ocynk ogniowy - do wbetonowania

Bariera "lubelska" zalicza się do grupy barier drogowych U-12a. Składa się z jednego słupka oraz osobnego, owalnego przęsła rurowego z wypełnieniem szczeblinkowym.  W czasie montażu barier typu lubelskiego początkowy powtarzalny element (słupek + owalne przęsło ze szczeblinkami) łączy się (skręcanie) z kolejnymi powtarzalnymi modułami (słupek + owalne przęsło ze szczeblinkami). Powstały w ten sposób odcinek wygrodzeń zamyka tzw. słupek kończący. Do barier typu lubelskiego, które będą montowane w jednym odcinku, powinno się przy zakupie uwzględnić dodatkowy słupek kończący (ilość barier lubelskich + 1 słupek kończący). Jeżeli montaż barier podzielony został na w kilka osobnych odcinków, to wówczas do każdego odcinka montażowego należy dokupić dodatkowy słupek kończący (ilość słupków kończących powinna odpowiadać ilości odcinków montażowych). Bariery drogowe typu lubelskiego stosuje się - podobnie jak wszystkie bariery U-12a - w celu ochrony pieszych oraz rowerzystów. Oddzielają one np. jezdnie od chodników i uniemożliwiają przekraczanie dróg w miejscach niedozwolonych. Mogą również służyć do odpowiedniego kanalizowania ruchu pieszych. Bariery lubelskie U-12a jako ogrodzenia segmentowe można umieszczać np. obok jezdni, w chodnikach, na krawędzi pobocza, na pasie dzielącym jezdnie, na wysepkach przystanków tramwajowych od strony jezdni dla wygrodzenia torowiska.

Z racji, że bariery typu lubelskiego posiadają wypełnienie ze szczeblin, których rozstaw nie jest większy niż 14 cm - często są również stosowane w charakterze barier ochronnych typu U-11a, tzn. montuje się je w miejscach, gdzie jest konieczna ochrona pieszych i/lub rowerzystów przed upadkiem z wysokości – czyli wszędzie tam, gdzie ciąg ruchu położony jest o 0,5 m powyżej poziomu terenu.

Specyfikacja techniczna - barierka drogowa:

  • długość bariery: 2000 mm,
  • wysokość całkowita: 1500 mm (1100 mm nad podłożem),
  • średnica rury słupka: 48,3 mm,
  • średnica rury owalnego wypełnienia: 48,3 mm,
  • szczeblinki: rurowe, płaskownikowe lub prętowe,
  • materiał: stal czarna,
  • ocynk ogniowy: metoda zanurzeniowa według normy EN ISO 1461,
  • brak malowania,
  • montaż: poprzez betonowanie w podłożu.

Nasze bariery drogowe U-12a posiadają niezbędne certyfikaty i deklaracje zgodności z Dziennikiem Ustaw - załącznik nr 220 poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003 r.

 

 

 

Realizujemy dostawy w całej Polsce, koszty dostawy są widoczne po dodaniu produktów do koszyka.

Możliwy jest odbiór osobisty w jednym z naszych magazynów. W zależności od stanów magazynowych.

Wszystkie szczegóły dotyczące stanów magazynowych i cyklu produkcyjnego u naszych doświadczonych doradców.

Wszystkie materiały graficzne i tekstowe zamieszczone na niniejszej stronie są chronione prawami autorskimi. Jakiekolwiek ich kopiowanie i wykorzystywanie bez pisemnej zgody właściciela strony drogbit.pl jest zabronione i grozi pociągnięciem do odpowiedzialności karnej i cywilnej.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl